Диск зчеплення разом з кошиком з'єднує трансмісію з двигуном. Диск зчеплення відповідає за нормальну роботу трансмісії і необхідний в процесі включення зчеплення. Якщо педаль не натиснута, відбувається передача тягового зусилля. При натисканні на педаль зчеплення відбувається скидання навантаження з диска і трансмісія вимикається. Але можливо і часткове відключення диска зчеплення, це коли ви їсте з вичавленим зчепленням. Але це повинно відбуватися протягом короткого періоду часу, щоб уникнути пошкоджень.
Про шуми пробуксовки зчеплення знає кожен водій, які їздить на механіці. Якщо педаль зчеплення, натискається дуже легко, це означає, що диск зчеплення не працює належним чином і оптимальна робота трансмісії не досягається. Крім того, пробуксовка зчеплення може привести до швидкого зносу. Ось чому водії не повинні довго їздити з вичавленим зчепленням. Багато пошкодження, які діагностуються в зчепленні, стосуються пошкоджень диска зчеплення. При утрудненому перемиканні передач необхідно шукати причину в механізмі зчеплення.
Сучасне саморегулирующееся зчеплення SAC має більш тривалий термін служби. Якщо ви будете міняти диск зчеплення Джилі Гц6, ми рекомендуємо - звернутися в сервісний центр. У нашому інтернет-магазині ви можете купити новий оригінальний диск зчеплення Geely GC6. Крім того, тут ви знайдете аналоги від відомих брендів, як Sachs, Valeo або більш дешеві варіанти китайського виробництва.
Діагностика може здійснюватися за допомогою вимірювального приладу. Цей прилад може вимірювати товщину деталі з високою точністю. Для вимірювання компонента не потрібно демонтаж зчеплення. На СТО процедура займає до 15 хвилин часу.
Ви можете помітити, що диск зчеплення вимагає діагностики за такими ознаками:
Ведений диск зчеплення є витратним матеріалом, який необхідно міняти в середньому через кожні 80 000-100 000 км пробігу. Однак є кілька причин, за якими він набагато раніше виходить з ладу. Найпоширеніша - занадто активний стиль водіння. Наприклад, різке рушання з місця, коли маховик двигуна обертається з підвищеною швидкістю, може викликати інтенсивне стирання і перегрів фрикційних накладок диска. Особливо це проявляється на неякісних запчастинах: через вплив високої температури на поверхні фрикційних накладок можуть утворитися подряпини і задирки. Ті ж наслідки можуть бути результатом водіння по дорогах низької якості або бездоріжжя, коли високі навантаження на ведений диск зчеплення виникають, коли вам потрібно вибратися з глибокої калюжі або бруду, або через наїзд в яму.
Іноді некоректна робота деталі є наслідком засмічення фрикційних накладок маслом. Це може бути викликано поганою якістю ущільнень між деталями двигуна або коробки передач, занадто великою кількістю мастила на первинному валу коробки передач або підшипнику колінчастого вала, або втратою герметичності гідроприводу. Пробуксовка зчеплення часто є результатом зносу пружин зчеплення, які через втрату жорсткості тиснуть на ведений диск з недостатнім зусиллям.
Передчасний вихід з ладу компонентів також може бути викликана неправильною регулюванням вільного ходу педалі: якщо він занадто великий, пластина залишається в контакті з маховиком навіть при повністю натиснутій педалі, що тягне за собою абразивний знос пластини.
Несправності диска зчеплення іноді можна усунути шляхом ремонту. Якщо прослизання зчеплення відбувається через мастила фрикційних накладок, їх необхідно очистити. Залежно від ступеня пошкодження можна замінювати тільки окремі компоненти. Але, іноді буде правильним купити комплект зчеплення Geely GC6 і замінити весь вузол, щоб не розбирати зайвий раз.